black skirt

Hej där!
 
Skrev inte igår för hade ingen lust om jag ska vara ärlig. Haft en asbra helg i alla fall! I lördagskväll hade jag spakväll med johanna. Hade det mycket mysigt. Igår så var jag en snabbis med stina och linnea på stan innan jag for vidare på tennisträning. Efter det tog jag det lungt och åt en riktig lyxmiddag som pappa gjort med älgfilé och pommes och beasås. Senare mot kvällen kom linnea hit och vi tittade på Solsidan och Bron, och pratade. 
Idag då, måndag igen. Känns som helgen varit lång så gjorde inte så mycket med skola igen. Eller såklart är det inte kul med skola men det funkade. Slutade vid 20 över 2, kom hem och skulle skynda mig att ta lite bilder utomhus innan det blev allt för mörkt. När jag ställt upp allt och skulle fota märker jag att min självutlösare inte funkar.. Så jag fick gå in och fota. Vilket jag hatar. I spegeln dessutom när inte självutlösaren funkade. Kul.... 
Hyffasde bilder blev det i alla fall. Ni ser i alla fall vad jag har på mig. 
Nu ska jag lägga mig och se serier. Kram
tröja, (linneas) gina tricot   /    kjol(NY!), H&M     /     skor, converse

Kommentarer
Postat av: Hanna

Julia för fasen julklappstippsen!!!

2013-11-20 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0