långt hår

Hej där!
 
Dagen har varit dryyg. Har varit sååå trött. Och så långt ifrån fin man kan komma... Har haft världeeens fuldag. Usch, har bara velat hemma och gömma mig under täcket! 
Efter skolan i alla fall så har jag legat i soffan och sett tre avsnitt av gossip girl. Har inget plugg denhär veckan så jag njuter på bästa möjliga sätt. Så skönt!
Atm sitter jag och kollar på lite gamla bilder från när jag hade långt hår! Saknar det så mycket. Jag är otroligt less på mitt hur just nu. Det liksom bara hänger där. Kan inte göra något med det för det är som i en mellanlängd som jag INTE gillar. Men nu har jag bestämt mig för att spara. Så det blir långt och fint:)
Förresten hörrni, är det töntigt att skriva "atm"? Jag har inte riktigt bestämt mig om det är det, så nu skrev jag det ändå.. Hahah!!:)
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0