mina tankar kring gymnasiet

Hej!
 
Fick en kommentar som undrade vad jag ska välja till gymnasiet. Så tänkte att jag kunde göra ett inlägg om det. För jag själv tycker det är väldigt roligt att läsa på andra bloggar om vad dom tänker om gymnasiet. 
I tisdags var jag i alla fall på gymnasiebesök på Draggen och Midgård. På Draggen besökte jag ekonomi och på Midgård estetik och media. 
Och om jag ska vara ärlig är jag väldigt osäker på vad jag ska välja. Finns ju så himla mycket att välja mellan, vilket gör mig osäker. Jag känner mig verkligen helt förvirrad. Allt är bara en röra. Imorgon har jag bokat tid hos SYV:en och hoppas då att jag ska få det lite klarare för mig vad som passar just mig. 
Linjen estetik och media verkar i alla fall som en jätterolig linje för mig som är intresserad av att fota och så. Men tyvärr kändes inte Midgård som en skola för mig. Kände mig lite malplacerad. 
Linjen ekonomi verkade också bra. Dock tror inte att jag kommer att ha det lika roligt som om jag väljer estetik och media men kommer nog få en bättre "grund". 
Men eftersom jag är väldigt osäker kan det lika gärna bli någon helt annan linje. Jag får se hur det blir. Är ju ett tag kvar ändå. 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0