Weekend

Hej där!

Har varit glest med uppdatering här men har gjort mycket annat.
Igår(fredag) for jag efter skolan hem och fixade mig lite för att sedan fara till Stina med Linnea och käka pizza. Tog bussen dit och åt god pizza. Sedan for vi vidare till Udominate arena och såg Iksu vs dalen! Efter det promenarade vi till stan och lyckades missa bussen med typ 1 sekund... Tillslut kom vi oss iaf hem efter att ha väntat på bussen i 30 min. 
Satte oss då bänkade framför tv:n för att se fotboll med massa gott. 
Sedan hade jag en super mysig kväll hemma hos Linnea!! Bästa på länge❤️ Kom inte hem för än 2 någon gång!
Idag då, vaknade vid 9. Tog det lungt sedan cykla jag och linnea till musköten för att se ännu en innebandymatch. Mötte även upp Stina där. Sedan for vi till stan och för att se Emelie och Tommy sjunga på ett litet bibliotek/cafè. Väldigt mysigt. Dom är sååå duktiga!!
Gick sedan en kortis på stan och hittade en kjol för hundralappen som jag är väldigt nöjd med. 
Nu ligger jag och linnea på sängen och myser med musik, och tänker på hur mycket vi hunnit med på en kväll och en dag!! Haha..
Snart blir det middag med familjen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0