glad

Det är lov. Fått biljetter till Avicii. Det gick bättre än förväntat på matteprovet. 
Dom tre grejerna har gjort mig glad idag. 
Såååå underbart med lov!! Verkligenverkligen efterlängtat. 
Vid halv tio tiden idag fick jag även reda på att Stinas syrra fixat biljetter till mig och stina till Avicii!!! OHGOOOOD!! Så grymt galet taggad:):):)
Och ett plus i kanten på det där gick det bättre än förväntat på matteprovet. Åh vad jag är glad♥
Efter skolan for jag med linnea ner på stan för att kolla in den nya gallerian, Utopia. Roligt att få umgås med linnea, var så längesedan! Och nya gallerian är ju aaascool. Känns som en riktig storstad. Fick med mig två grejer hem. Ett linne och ett halsband. Ska visa er mina senaste inköp i helgen hade jag tänkt. 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och läsa Vecko revyn. 
Love to you all♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0