nöjd

Hej där!
 
Hade en bra dag igår i skellefteå. Först var jag och familjen på stan, fick då med mig två saker hem som jag är dö nöjd med!! Visar er det senare nån dag. Sedan for vi hem till farmor och farfar. 
Idag har jag hunnit med mycket. Sov ut imorse och sedan satte jag igång med att plugga. Sedan for jag på träning. Efter träningen kom wilma hit och vi fotade bilder till ett arbete vi gör på skolan. Blev supernöjd med resultatet!! Blev precis som jag hoppats:) Efter det fortsatte jag med pluggningen och har pluggat typ konstant till nu. Känner mig jättenöjd. Känns bra inför provet faktiskt. Så skönt att få känna sig nöjd någon gång!!
Vi hörs imorgon, kram.
bilder till ett skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0