Torsdag

Hejhej!

Idag kan jag då inte klaga på att jag har haft lite och göra!! Varit i studion och fixat hela dagen. Hade aldrig i mitt hela liv trott att det skulle vara så mycket att fixa i ordning inför ett program!! Idag var det även två sändningar jag var med på. Då sitter jag bara och kollar på men det är kul för det händer så mycket. Träffade även ett gäng kändisar idag bl.a. Maria Mena(norsk sångerska, hon på bilden), Henning Mankell(författare) och Alexandra Pascalidou(programledare). Det var kuuul! 
Nu ska jag ta det lungt. Är sååå trött. Jobbat från 9 till 7! 
Kramkram
Blir mycket collage nu, men jag har så mycket bilder att visa...
Vad gör jag för min på sista bilden egentligen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0