onsdag

Hej där!
 
Förlåt att jag inte bloggat. Men har så mycket att göra så hinner inte riktigt. Nu slänger jag iaf in ett inlägg innan idol börjar. 
Dagen rulla på bra. Efter skolan for jag hem till mormor och fikade där, sedan for vi runt på lite på olika second handbutiker i stan. Jag behövde köpa en gammal spetsgardin till slöjden där vi håller på med återbruk. Jag har tänkt göra en kjol av en spetsgardin. Hittade en jättefin spetsgardin för ynka 15 kr!! Jag hittade även ett jättefint spetslinne som jag köpte. 
Har tyvärr inte hunnit ta några bilder än på det. Men till helgen kommer det bilder på mina senaste inköp!
Nu ska jag mysa ner mig framför tv:n. Kramis
har dåligt med bilder så ni får en bild från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0