yesterdays

Hej där!
 
Igår efter skolan for jag och klippte mig hos clara. Jag är verkligen jättenöjd!! Kort och fräscht. Ska visa er bilder på det sen, har inte hunnit ta några än. Sen måste återigen få tacka Clara som klippte mig, TACK så hemskt mycket!!
Efter det for jag hem och åt, sedan kom clara och frida och sen for vi vidare för att titta på innebandymatch med alexander och erik. Det blev en rolig kväll. 
Idag måste jag på stan för att göra några ärenden. Bl.a hitta en jacka. 
Vi hörs, kram
 
Såhär så jag ut igår. Hann inte lägga upp det då.
 

Kommentarer
Postat av: Arcemaa

asssååå julia, du är såå himlahimlahimla vacker!!

Svar: tack detsamma fina arcema!!
Julia Andersson

2013-09-15 @ 10:38:55
URL: http://arcema.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0