13 december

Hej där!

Jag har haft en lång, rolig och intensiv dag. Klev upp 04.55 och då var det full fart som gällde. 
Fixade mig och gjorde mig redo för att vara på skolan kl. 06.00 där klassen skulle träffas för att sedan åka vidare till norrmejerier där vi startade dagen med att lussa.
Har sammanlagt haft 11 lussningar idag,  och jag måste säga att alla har gått helt otroligt bra. Jag är så nöjd! 
Sista lussingen var lite extra speciell då vi hade fått äran att vara i Gladhuset och sjunga i Musikhjälpen som sändes i radio!! 
Jag har haft en helt otroligt bra dag och är så glad att att flöt på så bra som det gjorde. 
Det enda negativa var väl att jag återigen fått stearin i hela håret, men nu har jag även fått i ögonbrynen och i ögonfransarna... 
Jaja, tusen tack i alla fall till alla som varit med och deltagit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0