fredagslista

Hur gammal är du? 15 år gammal är jag.

När vaknade du idag? 07.35, sovmorgon♥

Vad åt du till frukost? En filtallrik.

Vad gällande ditt utseende är du mest nöjd över? Mina ögonfransar maybeeee. Haha..

Vad har du gjort idag? Jag har gått i skolan. Sedan har jag varit och ätit på stan med familjen.
 
Vilken film såg du senast? Pojken i randig pyjamas.  

Beskriv en perfekt dag: Det är jullov och jag är i min stuga i Hemavan och åker skidor med vänner och har det allmänt bra:)
Beskriv platsen du befinner dig på just nu: Platsen jag befinner mig på just nu är mitt rum och det är stökigt. 

Vad lyssnar du på just nu?
 Counting Stars med OneRepublic.

Hur går du helst klädd? Hemma går jag helst klätt i myskläder men på skolan typ jeans och nån tröja/kofta. 
Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgon!

Vilket är ditt bästa ämne i skolan?
  Idrott.

Vad köpte du senast? En julklapp till min mor och far;) 
 
Vad har du i dina fickor? Skåpnyckel och en hårsnodd.
Vilken är din favoritaffär? H&M, Gina och Forever 21 tror jag..
 
Är du blyg? Beror på vad det gäller men för det mesta nej. 

Har du några husdjur? Jajemen, en hund.

Har du svenskt ursprung? Jajemen.

Vilka smeknamn har du haft? Har väl inte något speciellt smeknamn men Jullan får jag ofta höra. 
 
Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 1. Är helt besatt av isbitar. Går jämt runt och knaprar på isbitar när jag är hemma. 2. Jag hatar att ta beslut. Kan verkligen inte bestämma mig för saker. 3. Jag saknar att tävla i slalom hur mycket som helst. Hade aldrig trott man kunde sakna en sport så mycket som jag gör.
Okej, dom här tre sakerna sög men jag kommer inte på nått.
bild från 2011 men hittade ingen nyare. 
 
tog listan från wilma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0