julklappstips

Hej där!
 
Har fått önskemål om att ge förslag på lite julklappar. Det är ju verkligen inte länge kvar nu. Enligt min nedräkning på mobilen så är det bara 34 dagar kvar. Känns ju helt orimligt!!! Herreguuud, på 34 dagar ska det alltså hinna komma snö, man ska köpt alla julklappar, julpyntat och allt vad det är som ska fixas inför julafton. Men roligt känns det. Älskar julen så mycket.
I collaget jag gjort har jag numrerat alla grejer så ni lättare ska kunna veta vilken beskrivning som hör till vilken. Hoppas ni uppskattar det.
Kram
 
1. Marc jacobs plånbok. Tycker den är sååå fin! Dock kostar ju en del men finns massvis med liknande billigare altenativ. 
2. Smink. Smink kan man väl aldrig få nog av? I alla fall inte jag. Tycker det är jätte roligt att få.
3. Någon snygg jacka. Den på bilden kommer från sheinside.com.
4. Johnny bulls. Grymt snygga skor och snäppet billigare än prime boots som dom liknar väldigt mycket. Dock kostar ju även Johnny bullsen en del men finns säkert flera andra liknande skor för en billigare peng.
5. Parfym. En grej jag alltid tycker är roligt att få. Gärna ett set med några små olika. 
6. Kläder. Kläder är ju alltid roligt att få. På bilden tog jag bara ett exempel på en snygg polotröja från H&M.
7. Klocka. Klockor har ju blivit väldigt populärt. Tycker den på bilden är väldigt fin. Den är från Ur&Penn och kostar runt 300, vilket jag tycker är ett ganska lämpligt pris på en julklapp. Fast det beror ju helt från person till person hur mycket man är villig att lägga ut på julklappen.
8. Armband. Tunna enkla kedjearmband är ju något dom flesta tycker om. Det på bilden är Thomas Sabo och kostar runt 400kr. Men eftersom dessa armband blivit väldigt populära vet jag att det finns massvis med liknande armband för en billigare slant.
9. Presentkort. Funkar alltid!!
10. Sminkborstar. Jag fullkomligt ÄLSKAR sminkborstar. Kan nog aldrig få nog av dom. 
11. Fotobok. En personlig och rolig julklapp att ge bort. Finns att göra på massvis med hemsidor, b.la photobox.se.
12. Egendesignat mobilskal. Ännu en personlig och rolig julklapp att ge bort. Finns också att göra på photobox.se.
 
Obs! Vill även tilläga att detta inte är min önskelista utan bara tips på julklappar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det din önskelista?:)

2013-11-20 @ 22:10:35
Postat av: Anna

Hej! Vilket program och vilken skola har du tänkt välja till gymnasiet?

2013-11-21 @ 15:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0