blue

 
Hejhej!
 
Dagen flöt på bra. Syven kom och pratade om gymnasievalet idag. Blir en aning stressad.. Har ju ingen aning om vad jag ska välja!! Men som tur är så är det ju ändå ett tag kvar. Men med tanke på hur fort tiden går ju är jag nog snart där och ska välja ändå... 
Efter skolan tvinga jag med mig jojjan ut och fotade lite outfitbilder till er:) Det var är så fint ute med alla färger!!
Love♥
tröja, topshop  /   halsband, vet ej  /   jeans, dr.denim  /   örhängen, guldfynd   /   känga, din sko  
 
hade flera ringar också men tog av dom när jag kom hem och glömde sätta på mig dom igen sen..

Kommentarer
Postat av: Kebne

Sjukt fin! Äskar frisyren. Försöker ofta fixa det sådär men det blir aldrig bra. :p

2013-10-10 @ 21:54:08
Postat av: Kicki

Himlar vad du är fin, vacker frisyr, och tröjan går i ett med donna ögon. Snygga skor också. Kram

2013-10-10 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0