Frappuccino

Hej där!
 
Idag har jag, hanna och wilma suttit i uppehållsrummet hela dagen och suttit i kassan där. Skönt att slippa alla vanliga lektioner... Efter skolan for vi hem till mig och gjorde en frappuccino för första gången. Och guuud vad gott det blev. Smakade som på ett café verkligen!! Och enkelt var det också!! Egentligen skulle man ha grädde som topping också med det skippade vi för vi hade ingen grädde. Men det var super gott ändå. Säg till om ni vill jag ska lägga ut receptet! 
Vi hörs, kram
provade he sirap i ett av glasen på kanterna men det gick sådär, haha...

Kommentarer
Postat av: My

Hej, riktigt fin blogg har du! :)
Jag har tipsat om din blogg, i min blogg. :D Jag hoppas att du uppskattade det. c;

2013-09-10 @ 18:02:25
URL: http://lidell.blogg.se
Postat av: Anonym

Lägg gärna upp receptet!:)

2013-09-10 @ 18:54:30
Postat av: Emma

Såg gott ut! Lägg ut receptet så fort du kan;)

2013-09-10 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0